Naam:
Foto’s:
2673

Over mij

Hi!

Ik ben Linda en ik heb in 2013 en 2014 een fantastische reis gemaakt van 10 maanden door Australië, Nieuw Zeeland en Azië. De foto's en reisverhalen staan nog steeds op deze site. Momenteel ben ik weer aan het reizen geslagen en dan wel nu met vriend :) We gaan de oostkust van Amerika verkennen + een stukje Canada. We starten in Miami Florida waarna we het zuidelijkste puntje van het land aan doen, Key West. We make our way up grofweg langs Atlanta Georgia, South Carolina en Charlotte in North Carolina. We will pass Virginia, Washington DC Maryland, Philadelphia Pennsylvania, Atlantic City and of cours New York. Verder naar Toronto en Montreal Canada en va Boston vliegen we half juni weer naar huis.

Over mijn reis

Samen, wij, Victor en Linda, gaan in 3 maanden tijd dus de oostkust van Amerika verkennen. Naast het ontdekken, relaxen en vooral genieten doen we een promotie tour van Chess-Steps, een les methode voor schaken welke Victor verkoopt in Amerika. Voor meer info check chess-steps.com.

Bezochte landen

Ik heb 29 landen (12%) bezocht:

Australië, België, Cambodja, Denemarken, Duitsland, Egypte, Frankrijk, Griekenland, Ierland, Indonesië, Italië, Laos, Luxemburg, Maleisië, Malta, Myanmar, Nederland, Nieuw-Zeeland, Oekraïne, Oostenrijk, Portugal, Spanje, Thailand, Tsjechië, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Vietnam, Zwitserland.