Welkom op mijn reisblog!

10 mei 2013

1. Reislogger:
    10 mei 2013
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. William:
    11 mei 2013
    Linda, heel veel plezier toegewenst met jouw droomwens om een grote reis te maken, je hebt hier jaren naar toegewerkt en daarvoor veel heb moeten overwinnen en gelaten.
    Goed idee deze reisblog, zo kunnen wij ook mee genieten en contact onderhouden.
    We houden van je en zien je graag weer in een goede gezondheid terugkeren wanneer dat jou uitkomt, jouw trotse ouders.xxx
  3. Els Kaag:
    11 mei 2013
    He Linda, van harte hoop ik dat je een prachtige tijd tegemoet gaat. Wat zul je veel indrukken op doen, alles is nieuw en onbekend. Ik wens je heel veel plezier toe en dat je veel mooie dingen op je pad tegen komt. Wat een goed idee van jou dat je een reislogger hebt waar je ons op de hoogte kan houden met je reisverhalen en foto's, heel leuk! Linda het ga je goed en in gedachten reis ik met je mee hoor :)) Heel veel liefs van je moedertje xxxxxxxxx
  4. Andre:
    12 mei 2013
    Hoi Linda, ik vermoed dat je al op weg bent naar je reisbestemming (Thailand?) Whatever, heel dapper om dit te gaan doen. Ik hoop dat je ontzettend veel nieuwe ervaringen op mag doen en dat je later met zeer veel plezier kan terugkijken op deze tijd. Ik ben benieuwd naar je reiservaringen. Ik zal je blog blijven lezen. Veel liefs ome Andre.
  5. Linda:
    15 mei 2013
    Hoi Andre,
    Ik ben nog niet weg, dit staat 3 juni te gebeuren. De eerste bestemming zal Australië zijn, daarna Nieuw Zeeland en daarna Thailand :).
    Leuk dat je me gaat volgen. Linda.
  6. Naomi jo:
    heel veel plezier !!!!
  7. Linda:
    Dankjewel lieverd!!
  8. Jacqueline:
    Hey lieverd,

Vind het echt super dat je gaat, inderdaad al die tijd naar toe gewerkt, van gedroomd over wat je allemaal wilt zien en doen, geweldig. Denk dat het een geweldige ervaring is die je van je leven niet meer zult vergeten. Zoiets waar later je kleinkinderen nog naar vragen ;)

Al het moois toegewenst onder voorbehoud dat je uiteindelijk wel weer terugkomt :p

XXX

Bas & Jacqueline
  9. Linda:
    Aah, lief!

Dank skatten xx
  10. Rob en Chantal:
    28 mei 2013
    Hoi Lin,
    Wat gunnen wij jou dit enorm. Dat je eindelijk je droom najaagt en je vleugels uitslaat. Je weet onze grootste zorg....maar we vertrouwen erop dat je niet iedereen blindelings gaat vertrouwen. En.....onze deur staat altijd voor jou open, zodra jij weer nederlandse bodem onder jouw voeten voelt. Geniet van alle mooie dingen die op jouw pad gaan komen. Hele lieve groetjes, Rob, Chantal, Thierry, Vince en Mitch
  11. Andre:
    31 mei 2013
    Hoi Linda,
    beginnen de zenuwen al te komen. Nog enkele dagen en dan begint de grote trip. Ik zal het blog blijven volgen, ben echt benieuwd wat je allemaal gaat beleven. Heel veel plezier. Groetjes Andre en Trudy
  12. Jantien:
    1 juni 2013
    Bon voyage Jo, of was het Da?
    Anyway - hartstikke stoer dat je dit gaat doen! De reis van je leven. Wat heerlijk om straks helemaal vrij te zijn en iedere dag zelf vorm te kunnen gaan geven.
    Vertrouw op jezelf, dan komt het goed. Ik kijk uit naar je verhalen.
    Liefs en tot over een jaar. Je bent op de terugweg welkom voor limonade en koekjes in ons nieuwe huis :). xxx
  13. Ingrid:
    2 juni 2013
    Hallo linda ik wens je een goede reis geniet er lekker van ik zal je blijven volgen
    Voor maandag een goede vlucht heel veel liefs ome sip.
  14. Oma wat een happy end lieve linda xxx:
    3 juni 2013
    lieve linda je hebt al een stukje gevlogen en heb je lekker gegeten? je vader en moeder gaan straks in purmerend om 6uur ook gezllig uit eten heel veel liefs en behouden viucht kusjes oma
  15. Ingrid:
    3 juni 2013
    Lieve lieve Linda, ik ben zo ontzettend trots op jou. Je hebt deze reis dik en dik verdiend! Inmiddels al vele vele kilometers buiten ons bereik maar toch zo dichtbij. Sluit al je ervaringen in je hart want je weet, volgend jaar.....Same time, Same place, sterrenhemel, huiswijntje.......en dan doorhalen met al je reisverhalen! Een hele dikke knuffel - tantetje
  16. Linda:
    4 juni 2013
    Dat is een fijn vooruitzicht :)
  17. Ingrid:
    23 juni 2013
    Hoi lin, wat leuk om je familie te zien, Martin en zijn kinderen, zijn vriendin, Karen. Aan je lachende gezicht te zien geniet je wel heel erg ! Fijn ! Ga zo door met de foto's dan stalken we je in Heerhugowaard.
  18. Andre:
    24 juni 2013
    Hoi Linda, inmiddels al weer een aantal weken verder. Is het nog steeds genieten of verlang je alweer naar het natte Nederland. De zomer valt hier tegen. Warmer dan 18gr wordt het niet. De vooruitzichten vallen ook tegen. Hoe is het met jouw vooruitzicht, wat staat er op de planning en wat heb je allemaal al beleefd? Waar blijven de sterke verhalen :)
  19. Linda:
    25 juni 2013
    Hoi Andre,
    Het was hier de eerste 3 weken erg mooi overdag, vel en warm zonnetje maar 's avonds is het heel koud en met name in de huizen. Deze week regent het de hele week helaas en hard ook. Ik heb tot nu toe de stad Sydney gezien maar nog niet alles. Eerst wil ik wat werken hier en tussendoor uitstapjes maken en mooie dingen bezichtigen want er is veel te zien hier!
  20. Willem en Hetty:
    1 juli 2013
    Hoi lieve Linda,

Je bent nu in Sidney heb ik gelezen en al enigszins gesetteld bij je oom.
    We gaan je vanaf jouw belevenissen volgen.
    We hopen dat je gezond blijft en veel mooie en leerzame dingen mee mag maken.
    Veel liefs van Hetty en Willem