De lucht in, ma. 3 juni 2013

3 juni 2013

15:00

Wat zat ik lekker in het zonnetje. Net boven het wolkendek, echt prachtig.

Iedereen bedankt voor alle lieve woorden middels kaarten, mail, telefoon en persoonlijk. Op Schiphol mijn afscheidscomitè :) Ontzettend fijn dat jullie er waren! Ik stapte met een warm gevoel het vliegtuig in.

Als ik van alle lieve woorden en adviezen een top 3 moet maken dan staat bovenaan: (1) Zet je voelsprieten aan/luisteren naar je gevoel, (2) Genieten! en (3) Heel thuiskomen.

Op mijn gevoel af gaan (samen met mijn gezonde verstand) en er goed naar luisteren is iets wat ik dit jaar alleen maar zal gaan doen en beter zal ontwikkelen. Dat het op je gevoel af gaan voor mij de laatste 2 dagen inhoudt dat ik non-stop naar ABBA zit te luisteren baart mij enigzins zorgen....

Tot later xx Linda

1. Jorien:
    4 juni 2013
    ABBA baart mij ook zorgen maar verder klinkt het als een goed begin!

Succes nog met de reis, voor je het weet sta je met je voetjes op Australische bodem ;)

Dikke kus!
  2. Jantien:
    ABBA rockt! Have fun.
  3. Sharon:
    Top! Grootste gedeelte van je reis zit erop. Vermaak je je in Taipei
    Knuffel
  4. William:
    4 juni 2013
    Hallo meissie, goed te vernemen dat je relaxed en met een goed gevoel je reis begonnen bent, we leven en ''reizen'' met je mee.

Liefs, paps.
  5. Naomi jo:
    4 juni 2013
    Hoi Linda heel veel plezier op je grootse reis. Dat Abba je zorgen baart is wel raar. Ik hield vroeger van ABBA. Misschien dat je Bon Jovi moet opzetten.
    grrrrrr de kaagies uit OK
  6. Linda:
    4 juni 2013
    Het reizen en wachten nu 10 uur in Taipei gaat me goed af. Hoewel ik er nu wel klaar voor ben om in het vliegtuig te stappen naar Sydney. Maja, nog 3 uurtjes wachten in mijn loungestoel (niet in slaap vallen niet in slaap vallen...!). Ik heb me vermaakt met Ruzzle, berichtjes over en weer naar oma sturen, wandelen, Candy cruch en hamburger bestellen bij personeel met mondkapjes. Xx
  7. Naomi jo:
    4 juni 2013
    Wat is 3 uur wachten voor een jaar lange ervaring in het buitenland. Doe Crocodile Dundee de groeten van ons.
  8. Naomi jo:
    4 juni 2013
    hoi veel plezier op vakantie
  9. Els Kaag:
    4 juni 2013
    He lieve schat, wanneer je dit berichtje leest zul je al wel in Australie zijn. Wat een verrassing vanmorgen dat ik naar je slaapkamertje liep ; ik zou net naar mijn werk gaan dat ik jou wekkerradio hoorde. Toen ik 'em uit wilde zetten zag ik je lieve kaartje. Geweldig lief!!!
    Nogmaals heel veel plezier. Denk even aan ons wanneer je in het zwembad plonst van Martin en Janaelle! :))

Dikke zoen van je moedertje xxx
  10. Mario Kaag:
    Hoi Linda,
    leuk om jouw reis te kunnen volgen. Weet je......... als je weer je retour reis gaat aanvangen ( wat nog lang op zich laat w8ten ) dan kun je ABBA in omgekeerde volgorde afluisteren. Grappig toch? Krijg je dezelfde muziek te horen.
    Groetjes van huize MaNaRowValShanBran uit HHW.
  11. Merel:
    4 juni 2013
    Ola zusselmans, nog een paar uurtjes vliegen en dan ben je er! o wat zal jij lekker slapen op dag één :)
    love ya, xx smooch & co
  12. William:
    Hallo meissie,

Ik heb Martin nog even gemaild mbt je aankomst, veel plezier en welkom in Australie.

Vette knuffels van pa en ma.xxx
  13. Cora hoek:
    6 juni 2013
    Hoe bevalt het reizen alleen,je bent wel op jezelf aangewezen.Maar je zit in een mooi land.Ik heb je reisverslag even uitgeprint en neem het mee naar de hal de meiden zullen wel graag willen weten wat je allemaal aan het doen bent.Nou linda veel plezier verder we blijven je volgen.

groetjes Cora
  14. Ingrid:
    16 juni 2013
    Hoi wereldreizigster, heel fijn om je ervaringen te lezen en foto's te zien. De satellieten laten ons zo ook wat van de wereld zien door jouw ogen. Hoe ziet Colombo in Australië er uit? :) of zit je zo vol indrukken dat je even fan-af bent? XXX ons