Moehoe!

5 juni 2013 - Taipei, Taiwan

Hoi luitjes,

Ik ben nu alweer 6 uurtjes in Sydney en het gaat goed maar ben moe! Fijn opgehaald door mijn oom die er alles aan doet om me wakker te houden. Het is nu 17:00 en het plan is om pas over 3 uur te gaan slapen om zo zo effectief mogelijk een normaal ritme op te bouwen. Ik kon tijdens de eerste vlucht naar Bangkok van 12 uur slecht slapen in mijn stoeltje. Wellicht heb ik 4 uurtjes licht geslapen. Toen even een uurtje benen strekken op de luchthaven van Bangkok en daarna door naar Taipei.  Deze vlucht duurde 3 uur en 40 min. Ik vind het opstijgen van een vliegtuig echt geweldig om mee te maken maar wanneer ik in het vliegtuig stapte en ging zitten was ik opeens zoooooo moe dat ik het opstijgen helemaal heb gemist. Daar lag ik uitgeteld met een knik in mijn nek tegen het vliegtuigraampje aan geplakt. Eenmaal in Taipei heb ik 10 uur gewacht. Ik heb de uurtjes stukgeslagen met oma contacten, spelletjes, heen en weer lopen etc. Je stelt je er op in dus ik vond het goed te doen. Alleen de laatste 3 uur wist ik niet meer hoe ik zitten en staan moest. Op de vlucht naar Sydney was ik moe maar klaar wakker dus ik heb gelezen tot ik niet meer kon focussen en toen wederom in een heerlijk confortabele houding voor misschien 6 uur geslapen. Deze vlucht duurde bijna 12 uur.

Heel leuk om Martin weer te zien en heel leuk om zijn vriendin Janelle weer te zien.

Vanavond eten we kangoeroe, net bij de supermarkt gehaald. De palmbomen, strelitzia's (bloemen die hier langs de weg groeien en in ieders tuin en welke in Ned. aan de prijs zijn) en de heuvels en dalen on the road geven me al een prettig vakantiegevoel.

Nouw, ik ga zo wat foto's op de site zetten met een slag om de arm dat ik zo na het eten niet volledig knock-out ga : ) xx

1. Jorien:
    5 juni 2013
    Jeeeej!! You're 'Down Under'!
    Zo te horen heb je een voorspoedige reis gehad, fijn!
    Wat een fantastische inwijding om je eerste avondmaal kangoeroe te eten, ben benieuwd :)

Houd nog even vol de aankomende 3 uur en ik hoop dat je eerste nacht op Australische bodem een uitermate goede is :) Xxx
  2. Merel:
    5 juni 2013
    kangoroe??? aaaah!!! daar gaat het wildlife..
    Doe Martin en Janelle de groetjes, hoop dat ze je cadeautje leuk vinden! :)
  3. Jan Hoving:
    5 juni 2013
    Mooie verhalen, stoere meid en goed volgehouden !!! Maar......nu willen we, in ieder geval ik : FOTOOS erbij.
  4. Jan Hoving:
    5 juni 2013
    Trouwens.....MoeHoe ?? Roep je nou al om je moeder, ophouden hoor !
  5. Els Kaag:
    5 juni 2013
    Ja Jan, Linda roept nu al weer om haar moedertje!
    Hier ben ik.
    Martin weet hoe het is om zo moe te zijn na zo'n reis, hij heeft er al heel wat reizen achter de rug. Je zal wel behoorlijk last van je rug hebben gehad maar hopelijk ben je straks weer recht getrokken want tijdens dit schrijven lig je heerlijk te knorren :))
    Ben benieuwd hoe je het kangoeroevlees vond smaken. We zijn erg nieuwsgierig naar je foto's maar rustig aan. Veel liefs, pap en mam. xxx
  6. Ingrid:
    6 juni 2013
    Hè Aussie.........zie je nou hoe snel het gaat? Zo ben je hier, zo ben je daar! Heel fijn om te horen dat de vluchten goed zijn verlopen. FF bijtanken en dan.........losgaan in the wild wild west. Oh sorry, ik zit op het verkeerde continent geloof ik. Yeahhhhhhhh......nog 362 dagen holiday. Liefs ons
  7. Mario Kaag:
    6 juni 2013
    Ja Merel, als jij in Australië bent, moet je ook elke dag een kangoeroe of didgieradoe eten of zoiets. What's in a name.... Linda, dat het je lekker heeft gesmaakt. Have fun.
  8. Cynthia:
    Hey meis!
    Fijn te lezen dat je goe dbent aangekomen.
    Nu genieten geblazen! Ben benieuwd hoe de kangaroe smaakt!
    dikke knuffel, Cynthia
  9. Roy:
    Yoehoe,

Linda is landed, unspread your wings and enjoy, enjoy and enjoy!

Greetings to Skippy...;-)

Kus Roy
  10. Rob en Chantal:
    7 juni 2013
    Fijn dat je goed bent aangekomen. Wat een reis op zich om ff naar de andere kant van de wereld te gaan. En...dat vakantiegevoel...... lekker vasthouden zou ik zeggen. Dikke kus van ons
  11. Hinke mazereeuw:
    10 juni 2013
    hoi hoi lieve Linda,
    Eindelijk is dan je wens in vervulling gegaan 1 jaar de wereld ontdekken geniet ervan en ik ga zeker al je reisverslagen lezen.
    dikke kus van Rob&Hinke
  12. Oma wat een happy end lieve linda xxx:
    11 juni 2013
    lieve linda mijnheer andre geeft mij computer les en heeft net met mij jou reis verhaal gelezen ik vond het leuk om te lezen ik hoop dat ik het onthoud liefs oma
  13. Oma wat een happy end lieve linda xxx:
    12 juni 2013
    tante hinke is bij me op de koffie liefs oma
  14. Oma wat een happy end lieve linda xxx:
    12 juni 2013
    lieve linda ik hoop dat je al wat uitgerust bent alles is zo anders en heb je al auto gereden aan de rechter kant van de weg en viel het mee mijnheer andre heeft mij les gegeven ik hoop dat ik het goed doe dat je mijn briefjes ook leest heel veel liefs aan allemaal dikke kus oma
  15. Erwin:
    16 juni 2013
    Ja! Gevonden :-) Leuk om op de hoogte te kunnen blijven, bijvoorbeeld van de culinaire experimenten. Een fantastisch begin van en fantastische reis. Dan vergeet je zo'n vliegreis natuurlijk gelijk.

enjoy!
    22 juni 2013
    Hallo Oma!
  18. Oma wat een happy end lieve linda xxx:
    23 juni 2013
    hallo linda wat leuk dat je ook een berichtje van sip en ingrid hebt ontvangen je ziet we leven allemaal met je mee en volgen jou op reis veel plezier knuffel en groetjes voor allemaal liefs oma
  19. Jan Hoving:
    23 juni 2013
    He, wereldgriet, waar blijven nou die fotoos ?? Heb je het wat naar je zin ? Is het nou winter daar of niet, hier is het in juni bijna herfst, lekker hoor, we horen nog wel van je, groet, HJ.